onsdag 16. januar 2013

Konkurranse!


Godt drikke vil som alle andre bloggere lage en konkurranse. 

  I og med at jeg skriver om øl og vin, så er det kanskje litt vanskelig å spørre om diverse sminkeprodukter, som de andre bloggerne. Ikke har jeg lyst til å spørre om vin og øl heller, da jeg mistenker at mange av leserne mine vet mer enn meg om dette. Så, for å gjøre det så enkelt som mulig for meg selv, så vil konkurransen gå ut på nyhetstips. Med andre ord, jeg vil ha tips om øl og vin eller bryggerier, vinslott og andre drikke relaterte nyheter. Om du vet om noe, som ikke nødvendigvis er en nyhet, men som du synes er verdt å skrive om, så tips om det også.

 Reglene er ganske enkle. Det tipset som trekker fleste lesere i løpet av en måned, vinner en IPad mini 16GB. Konkurransen går fra den 15 januar til den 15 februar. Vinneren vil få sitt navn publisert på bloggen den 16 februar.
Alle tips, sendes på mail til vidar@bogv.no med navn og adresse.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar