onsdag 26. desember 2012

Hva skjer i 2013?


I de siste dagene, har jeg planlagt litt hva som skal skje på den lille bloggen min i 2013.

Mye vil bli som i dag, med anmeldelser av vin og øl.  Jeg vil fortsette å skrive små historier om bryggerier og vindistrikt.  Samt litt sladder fra øl- og vinverden.
Det nye, er at jeg kommer til å åpne en spørrespalte.  Først og fremst om vin, da jeg har fått noen vinbønder til å hjelpe med de sakene jeg ikke kan svare på selv. Jeg er også på jakt etter en bryggerimester som kan hjelpe meg med de vanskeligste spørsmålene om øl.
Det neste er at jeg kommer til å følge et av de tyske vinslottene måned for måned. Belyse hva som skjer i kjelleren, på vinmarkene og andre små og store nyheter som skjer på vingården i løpet av året.  Hvilket slott det er? Sier jeg først i januar.
Jeg er også på jakt etter bryggeri som jeg håper å kunne følge månedlig, men jeg har ikke fått bekreftelse fra noen ennå, så det kommer jeg eventuelt tilbake til.
Det ville være fantastisk om dere kom med ønsker om hva som kan tas opp på denne bloggen. Primært da om drikke selvfølgelig.
Så ønsker jeg alle fortsatt den store julefreden her fra sofakroken.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar